Lederguide 2024

Velkommen til lystruphave bibelcamping

Lederguide

Tusind tak for din store indsats! Vi glæder os til at skabe den bedste bibelcamping sammen med dig.



Evalueringsmøde:

Alle som får denne lederguide er allerede nu inviteret til evalueringsmøde omkring Lystruphave Bibelcamping 2024. Det foregår mandag den 26.08.24 kl.19.00 hos Anne Marie og Knud Kristensen, Enghavevej 42, Gludsted, 7361 Ejstrupholm, tlf. 26732854.

Vi håber at se alle, der har haft lederopgaver, men vil dog gerne bede om en til- eller framelding senest

d.20.08 til Anne Marie og Knud.

Ledermøder:

Der vil være ledermøder hver morgen kl. 8.45 i det store telt på nær søndag.

Ledermøderne er for alle der har et lederansvar. 

På ledermøderne vil der blive givet informationer, og vi vil aftale dagens forløb, så ikke flere aktiviteter kolliderer med hinanden.

Ledermøderne ledes i udgangspunktet af Henrik. Har du noget vigtigt der skal med på mødet, kan det være en god ide at Henrik får det at vide dagen før.

8.45 Dagens kerneord, går på skift mellem lederne.

8.50 Dagens opmuntring fra (overvej på forhånd en opmuntring, du vil dele)

  • Børnene
  • Juniorerne
  • Teenagerne
  • Det store telt
  • Fra pladsen
  • Praktisk
  • Andet

9.00 Dagens fokuspunkter

  • Skal der ske noget særligt i dag. Hvad skal på infotavlen. Kan også afleveres direkte til Harry plads nr.73.
  • Dagens (møde-)ledere – stikord til og fra…
  • Forkyndelse
  • Musik/lovsang/campingkor
  • Aktiviteter på pladsen
  • Fællesskabet
  • Andre ting

9.15 Stilhed og bøn

9.25 Tak for i dag

Formand/lejrchef:

Henrik Dideriksen 30 25 44 38

Kasserer:

Al økonomi ordnes med folkene i Informationen. Det er her du kan få dækket kørsel og de andre udgifter du har haft i forbindelse med campingen. Medbring kvittering/bon.

El:

Kontakt en af plads folkene eller Informationen så får de styr på det.

Indsamling i teltet:

Det besluttes på ledermøderne hvordan vi gør. De indsamlede penge afleveres i Informationen

Mobilepay 42773 mærket Gave

Information:

Du kan se på døren, hvornår der er åbent. Vi vil gerne at du kommer i åbningstiden. Har du brug for akut hjælp, så ring på 60 51 32 70

Uge 28: Flemming Bjerre – 61718001

Uge 29: Christian Bjerre – 30289853

Kiosken:

Poul Krabbe

Husk at bestille det i skal bruge til aktiviteter i de forskellige grupper i god tid. Henter du noget i kiosken til en aktivitet, så husk at skrive det på sedlen.

Mobilepay 42773 mærket Kiosk

Medarbejdere:

Alle medarbejdere skal booke deres egen plads. Husk at skrive at du er medarbejder, så bor du nemlig gratis på pladsen. Det gælder også fællesspisning fredag.

Søndag d. 7 kl 14:00
For alle medarbejdere/ledere vil der være medarbejder samling, hvor vi nyder lidt kaffe sammen.

Mødeledelse:

Det er vigtigt at mødelederen lytter godt efter til ledermøderne, da der bliver nævnt ting, som skal siges til møderne. Prøv at variere mødeledelsen, så den ikke bliver ens hver dag. Mødelederen står for at taler og kor får kørselsbetaling o.l. (kørepenge udbetales fra Informationen eller gennem Ellen)

Sport:

Arrangeres i fællesskab og i de enkelte grupper. Vi har en hel del udstyr, som kan lånes fra Informationen.